01:07

Jak wybrać dobre wino?

Wybór dobrego wina zależy przede wszystkim od tego, co uznasz za „dobre”. Zacznijmy więc od Twoich kryteriów. Szukasz wina, które zaimponuje komuś innemu, czy szukasz wina, które pokochasz?
Poznanie swojego podniebienia i jego dobre poznanie jest jedną z najlepszych części nauki o winie. Dla mnie smakuje jak najwięcej różnych odmian, vintage i marek. Nie dyskryminuję też regionów.
Jako były snob Pinot Noir i Cabernet (nie piłbym dużo więcej), trudno mi było wyjść z nawyku trzymania się tego, co wiedziałem. Nie miałem wtedy pojęcia, jaką złą przysługę sobie zrobiłem.
Regularnie chodzę na degustacje win w winiarniach, ale jeśli nie jest to dla Ciebie możliwe, polecam poszukać lokalnego sklepu z dobrym winem i alkoholami jako jedną z alternatyw. Aby mogli sprzedawać więcej wina, potrzebują ludzi, aby próbowali więcej wina, tak często, że będą mieli degustacje pod ich dachem.
Alternatywą mogą być degustacje w ciemno ze znajomymi w domu lub na przyjęciu.

Ostatnio degustacja wina stała się dla wielu przyjemnym hobby. Ludzie ze wszystkich warstw społecznych teraz regularnie piją wino. Przedstawione tutaj pomysły mogą skierować Cię na ścieżkę poszerzenia posiadanej wiedzy. Pomogą zarówno nowicjuszowi, jak i zawodowcowi.

Degustując to. Jeśli mi się spodoba, kupuję ponownie. Kupując wino, ryzykuję. W ten sposób jestem żądny przygód. Nie można stwierdzić, czy wino jest dobre po etykiecie, po butelce, a nawet po zaleceniu pracownika dowolnego sklepu, który napisał notkę na małej kartce papieru zawieszonej pod butelką. Musisz tego spróbować i zobaczyć, czy ci się podoba. Więc zaryzykuj i zobacz, co tam jest. Wybierz wino w swoim przedziale cenowym, a jeśli jest do bani.



Najlepszą częścią nauki o winie jest przygoda. W pewnym momencie zdobędziesz wystarczającą wiedzę, aby pewnie wybierać wino, rozróżniać cechy i nudzić ludzi na przyjęciach.

 

Dostosowanie

Personalizacja jest kluczem.
Niewielka uwaga robi różnicę, więc uważnie słuchaj nastroju zaproszonej osoby itp.

Upewnij się, że Twoje prezenty będą pożądane przez odbiorcę i wyrażą Twoją wdzięczność, miłość i uznanie. Wesołych prezentów!

opakowanie na wino z grawerem

Zamów spersonalizowane pudełko na wino lub opakowanie z grawerem

opakowania na wino

 

 

Copyright © Opakowania i kosze prezentowe , Blogger