08:23

Wino & Cygara

Wiem, że zawsze jesteś ze mną. Podążam za tym zapachem, spokojnym, złożonym, rześkim zapachem cygar zapalonych w deszczowy poranek. Mijam galerie sztuki, przystanie dla łodzi, puby, targowiska i stare zabudowania kościelne. 

Znowu ten zapach

Wciąga mnie i obejmuje blisko ustronnych ulic. Codziennie widzę przyjazne twarze w tych samych płaczliwych oczach i promiennych uśmiechach. Byli busikami, ulicznymi włóczęgami, tylko w moich oczach zagubionych buntowników, których podziwiam. Jeszcze teraz nie zrezygnowali ze swojej nagości bez luksusu, głodnej jedzenia i odzieży, którą wędrują po okolicy, budując nowy dom każdego dnia.

 

Za każdym razem, gdy widzą mnie grajkowie, witają mnie kolejno, ściskają i całują moje ręce. Grają swoją piękną muzykę i śpiewają swoje piosenki do wczesnych godzin wieczornych. Nocne powietrze otacza charakterystyczny zapach cydru i cygar. Poza dokami dla łodzi pub roi się od lokalnych społeczności pijących i rozmawiających o minionej nostalgii. Ludzie śmieją się i wiwatują na buskerów, którzy wchodzą do pubów i biją brawa jeszcze głośniej, kiedy każdy z nich wchodzi na scenę. Grają, tańczą, ryczą na swój własny, niepowtarzalny sposób w rytm gitary i banjo. Kiedy wieczór wreszcie się kończy, muzyka i śmiech bez pytania po prostu się ucichają, słyszę te ... ciężkie, niezręczne szepty, przytłumione głosy i kaszel rzeczy, które nie zostały wypowiedziane. 

W tym momencie każdy z uśmiechów zagubionych buntowników gaśnie w nocy, wiedzą, że muszą stawić czoła tej brudnej uliczce i wkroczyć samotnie w samotność starych kartonowych pudeł. Myślałem, że dali wspaniały występ i nagrodzili ich pieniędzmi i pochwałami w zamian, niektórzy z nich podchodzili, by mnie pochwalić i ponownie mnie całować.

Dostosowanie

Personalizacja jest kluczem.
Niewielka uwaga robi różnicę, więc uważnie słuchaj nastroju zaproszonej osoby itp.

Upewnij się, że Twoje prezenty będą pożądane przez odbiorcę i wyrażą Twoją wdzięczność, miłość i uznanie. Wesołych prezentów!

opakowanie na wino z grawerem

Zamów spersonalizowane pudełko na wino lub opakowanie z grawerem

opakowanie na wino

opakowania na wino

 

 

Copyright © Opakowania i kosze prezentowe , Blogger