01:20

Lampy-lublin - Nie kupuj tam, moja opinia

Witam,
jest 2 luty 2017 roku
teraz takie czasy, że jak chcemy kupić lampę zaczynamy w google od oglądania zdjęć - i słusznie. Tak samo zacząłem ja - w domu, spokojnie - przeglądać zdjęcia lamp.
Znalazłem, lampa się nazywa Arnold czy jakoś tak i wygląda tak jak niżej

link do sklepu - ku przestrodze nie kupuj tego, nie podążaj tą drogą

http://www.lampy-lublin.pl/oswietlenie-do-salonu/arnold-lampa-podlogowa-9201_p_36748.html

lampy lublin nie kupuj tam
Myślę, lampa jest na stronie sklepu, sklep jest duży z wielkim wyborem - Kupuję
  • Otrzymałem mail, że Zamówienie zostało przyjęte. Na bieżąco będziemy państwa informować o postepach w realizacji  zamówienia.OK
  • Zapłaciłem od razu więc otrzymałem, Informujemy, że w dniu dzisiejszym przyjeliśmy płatność za zamówienie z dnia: 2017-01-12 09:32:00 OK
  • Tego samego dnia otrzymałem jeszcze news, że Zamówienie na wybrane na naszym sklepie internetowym oświetlenie jest w trakcie realizacji.
    Niektórych Państwa lamp nie mieliśmy na naszym magazynie i obecnie
    oczekujemy na dostawę od producenta.
    Okres oczekiwania na lampy wynosi zazwyczaj od 3 do 8 dni, aczkolwiek niekiedy
    przedłuża się do 14 dni z winy producentów (OK max tydzień, spoko, jednak dowiedziałem się tego dopiero po zakupie).
No z tym terminem 14 dni trochę przesadzili, po co w ofercie produkty, których nie ma lub nie będzie. 

Tak nie będzie bo jest 2 luty i lampy nie otrzymałem, 

mija 3 tydzień (więc 15 dni roboczych) a jak rozmawiam ze sklepem to się dziwią czemu jestem zdenerwowany. Przecież sklep może sprzedać wszystko, trzeba tylko poczekać a to już nie ich wina.

Także moja opinia na temat sklepu lampy-lublin - omijajcie szerokim łukiem, chyba, że macie miesiąc czasu na czekanie ... lub więcej.
Czekam nadal.
3 luty ... czekam nadal, bo 4 i 5 jest wolne więc niczego się nie spodziewam po najgorszym sklepie z lampami lampy lublin do poniedziałku
8 luty 2017 roku lampa nareszcie dotarła - więc obliczam czas od płatności i mamy 
20 dni roboczych oczekiwania 

na realizację zamówienia w sklepie lampy lublin.
Do produktu nie mogę mieć zastrzeżeń - wszystko pasuje nawet ładnie się prezentuje w salonie ... ale ludzie nie można kazać czekać miesiąca (bez 4 dni) na transport lampy w przypadku zakupu przez internet i natychmiastowego opłacenia zamówienia!!!!!!

lampy lublin opinia nie kupuj tam



Copyright © Opakowania i kosze prezentowe , Blogger